איך אפשר לעזור ?

שאלות ותשובות

הזמנות

מה זה "מיס קקאו" ?

"מיס קקאו" זה אתר e-commerce ישראלי לנשים המציע חווית שופינג של אופנה טרנדית ואופנתית לנשים , "מיס קקאו" הוא בית למותגים ישראלים שמייצרים את התוצרת והקולקציות פה בארץ (תוצרת כחול לבן) עם מגוון גדול של פריטים שמשתנים בקצב מסחרר. אנחנו מקפידים להביא את פריטי האופנה הכי נכונים וכי טרנדים בכל רגע ולספק חווית שירות שלא שעוד לא הכרתם פה בארץ עם משלוח מהיר שמגיע בדרך כלל עד 48 שעות מרגע ההזמנה.

איך מבצעים הזמנה באתר ?

כדי לבצע הזמנה יש להתחבר/להירשם לאתר בלחיצה על הכפתור "משתמש" בפינה השמאלית העליונה של המסך. לאחר מכן תתבקשו להקליד את שם משתמש והסיסמא שכבר קיבלתם, להרשם כמשתמש חדש או לבצע קניה כאורח.

עכשיו אתם יכולים לגלוש באתר ולמצוא את פריטי האופנה שאתם אוהבים,

מצאתם את הפריט שאתם מעוניינים לקנות ? בחרו את הקוביה עם המידה המתאימה לכם,

הוסיפו את הפריט לסל הקניות בלחיצה על כפתור "הוספה לעגלה",

כדי להמשיך אל עבר הקופה עברו לסל הקניות שלכם בלחיצה על העגלה בקצה העליון השמאלי של המסך, שם תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם.

לתשלום, לחצו על הכפתור "להמשך תשלום". במסך מילוי הפרטים , עליכם להכניס את את המייל שלכם וכתובת המשלוח,

לאחר מילוי כל הפרטים לחצו על הכפתור "להמשך לשיטת משלוח" לאחר מכן לחצו על הכפתור "להמשך לתשלום" לאחר שבדקתם שהפרטים למשלוח שהזנתם תקינים ואין טעות בכתובת !

ברגע זה תתבקשו לבחור באיזה אמצעי תשלום אתם רוצים לשלם ,יש 2 אופציות :

1. כרטיס אשראי

2. או תשלום במזומן לשליח במקום ברגע קבלת החבילה

ולאחר שבחרתם את האופצייה הנוחה לכם

לחצו על הכפתור "לתשלום" ואז בחרו את את אופציית התשלום הנוחה לכם

אשראי רגיל או בתשלומים , ביט , אפל פיי , גוגל פיי , לחצו על הכפתור "לביצוע התשלום" וההזמנה בדרך אליכם , תתחדשו !

האם חייבים לפתוח חשבון באתר כדי להזמין ?

ניתן לקנות באתר כאורח או להתחבר בעזרת חשבון אישי שלכם (מומלץ). אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי להפוך את תהליך הקניה שלכם למהנה, קל ונוח יותר. כמשתמשים רשומים תוכלו לשמור את הכתובות שלכם למשלוח, את פרטי האשראי, לעקוב אחר היסטוריית ההזמנות ולהתעדכן בפריטים והמבצעים הכי שווים.

האם ניתן לבטל הזמנה ?

לביטול הזמנה התקשרו או שלחו הודעה לשירות לקוחות בטלפון :

054-9660833 או שלחו הודעת וואטסאפ בצאט אייקון

והעניין יטופל במהרה !

האם האתר מאובטח ?

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנחנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.

איך מקבלים את כל הניוזלטרים ?

אם אתם משתמשים בשרות המיילים של Gmail חשוב לוודא כי הניוזלטרים שלנו מגיעים לתיקיית המייל הראשית שלכם ולא לתיקיית Promotions בה הם ייעלמו בין מאות מיילים שיווקיים. אם אתם לא רוצים לפספס את העדכונים והמבצעים הכי שווים, אנחנו ממליצים לעקוב את הצעדים הבאים:

סמנו ב-V את הניוזלטר שלנו אצלכם במייל לחצו על הכפתור הימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על הניוזלטר בחרו באפשרות "Move to Tab" והעבירו לתיבת ,Primary מעתה כל הנויזלטרים שלנו יגיעו לתיבה הראשית שלכם.

איך אני יודעת איזה מידה להזמין ?

שאלה מצויינת !

המידות שלנו הן לא קטנות , הן מדוייקות ! הכוונה אתם צריכים להזמין לפי המידות שלכם

אם את מידה 40 אז תזמיני מידה 40

אם את מידה 46 תזמיני מידה 46

הגיזרות והמידות ישראליות

ותמיד אפשר גם להחליף מידה במקרה הצורך .

משלוחים והחזרות

איך מתבצע המשלוח עם שליח עד הבית ?

בסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים, תקבלו הודעה מחברת המשלוחים שהחבילה נאספה מאיתנו . ביום שהחבילה תצא אליכם לכתובת המשלוח שבחרתם , חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS לנייד עם הטלפון של השליח עם החבילה שלכם כדי שתוכלו להיות מעודכנות ולתאם עם השליח על כל שינוי שיכול להיות .

אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע ?

במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ואו אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה ?

במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 20:00 ביום שישי בין השעות 9:00 עד  14:00 בצ׳ט ישיר באתר או בטלפון 054-9660833. במידה ואתם מבצעים רכישה לאחר שעות פעילות המוקד ואתם מעוניינים לבטל או לבצע כל שינוי בהזמנה ניתן לשלוח לנו הודעת וואטסאפ דרך האייקון של הוואטסאפ צאט שמופיע באתר ונחזור אליכם בהקדם .

האם ניתן להחזיר או להחליף פריט לאחר קבלת ההזמנה ?

כמובן שניתן !

אתם יוצרים איתנו קשר בטלפון 054-9660833 או דרך הוואטסאפ צאט שמופיע באתר ומקבלים מענה אישי ומהיר כמובן בשעות הפעילות שלנו , במקרה של החלפת מידות או פריטים אתם מעדכנים אותנו מה הפריטים שברצונכם להחליף והשליח שמביא לכם את ההחלפה אוסף מכן את החבילה שאצלכם .

במקרה של החזרת פריטים וזיכוי כספי אתם יוצרים איתנו בטלפון 054-9660833 או דרך הוואטסאפ צאט שמופיע באתר מעדכנים אותנו בהחזרה ואנחנו דואגים לאיסוף , השליח יתאם איתכם את האיסוף וברגע שהוא מגיע אליכם אתם מוסרים לו את הפריטים שאצלכם ארוזים בחבילה או בשקית אטומה ויוצרים איתנו קשר ומעדכנים שהחבילה נמסרה והזיכוי מתבצע במקום אונליין עם הלקוח .

חשוב לציין שעל שירות ההחלפה / החזרה הלקוח יחוייב בעלות של 29 ש"ח בלבד

מקווים שענינו לכם על כל השאלות החשובות

ואם לא אתם מוזמנים ליצור קשר ונשמח לענות לכם על כל שאלה שיש לכם !